ფილმში ინტეგრირებული რეკლამის განთავსების პირობები
1. ფილმის წარმდგენი – ღირებულება 25 000 ლარი
ექსკლუზიური ტიტული, დასახელდება ფილმის მწარმოებელ კომპანისთან ერთად
ბრენდი განთავსდება გამხსნელ ტიტრებში- - როგორც წარმდგენი
მოხდება ბრენდის დასახელება პერსონაჟის მიერ შესაბამის ეპიზოდში
კომპანიის ლოგოტიპი განთავსდება ფილმის ტიტრებში, პლაკატზე , ბანერზე, ფილმის ვებსაიტსა და სარეკლამო ფლაერებსა
ფილმის სატელევიზიო ტრაილერში რომელიც იტრიალებს ფილმის ქართული კინოგაქირავების წინ მოხდება ბრენდის პოზიცირება
მოხდება თანამშრომლობის მედია გაშუქება – ფილმის წარმოების დროს და საპრემიერო კამპანიის მსვლელობისას.
2. ფილმის გენერალური სპონსორი - ღირებულება 20 000 ლარი
ბრენდი განთავსდება ფილმის 2 ეპიზოდში,
მოხდება ბრენდის დასახელება პერსონაჟის მიერ შესაბამის ეპიზოდში
კომპანიის ლოგოტიპი განთავსდება ფილმის ტიტრებში, პლაკატზე , ბანერზე, ფილმის ვებსაიტსა და სარეკლამო ფლაერებსა
ფილმის სატელევიზიო ტრაილერში რომელიც იტრიალებს ფილმის ქართული კინოგაქირავების წინ მოხდება ბრენდის პოზიცირება
მოხდება თანამშრომლობის მედია გაშუქება – ფილმის წარმოების დროს და საპრემიერო კამპანიის მსვლელობისას
3. ფილმის სპონსორი – ღირებულება 15 000 ლარი
ბრენდი განთავსდება ფილმის 2 ეპიზოდში,
კომპანიის ლოგოტიპი განთავსდება ფილმის ტიტრებში, პლაკატზე , ბანერზე, ფილმის ვებსაიტზე , სარეკლამო ფლაერებსა და ფილმის ტრაილერზე კინოთეატრში, რომელიც იტრიალებს ფილმის ქართული კინოგაქირავების წინ
მოხდება თანამშრომლობის მედია გაშუქება – ფილმის წარმოების დროს და საპრემიერო კამპანიის მსვლელობისას
4. ფილმის პარტნიორი – ღირებულება 10 000 ლარი
ბრენდი განთავსდება ფილმის 1 ეპიზოდში
კომპანიის ლოგოტიპი განთავსდება ფილმის ტიტრებში, პლაკატზე , ბანერსა, ფილმის ვებსაიტსა და სარეკლამო ფლაერებზე
მოხდება თანამშრომლობის მედია გაშუქება – ფილმის წარმოების დროს და საპრემიერო კამპანიის მსვლელობისას
5. ფილმის მხარდამჭერი – ღირებულება 5000 ლარი
კომპანიის ლოგოტიპი განთავსდება ფილმის ტიტრებში, პლაკატზე , ბანერზე, ფილმის ვებსაიტსა და სარეკლამო ფლაერებზე
მოხდება თანამშრომლობის მედია გაშუქება – ფილმის საპრემიერო კამპანიისას